Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Μία μετάνοια στον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή

Ένα σύντομο αφιέρωμα στον βίο και τις διδαχές ενός γίγαντα του σύγχρονου ασκητισμού-του Γέροντα Ιωσήφ.
"Ο μένων εν τη αγάπη εν τω Θεώ μένει, και ο Θεός εν αυτώ ότι ο Θεός αγάπη εστί". Και όπου πέσει αυτή η αγάπη καίει και δεν καταφλέγει. Διψά, μα η δίψα δεν σβήνει. Φλέγεται η καρδιά από αγάπην. Φωνάζει: "Αξίωσόν με Κύριε να σε αγαπήσω όσον εσύ με ηγάπησας"! Λοιπόν, αγαπητό μου παιδί, μη ζητής άλλο, μόνον αγάπην.


Αγάπα τον Ιησούν και λέγε αδιάλειπτα την ευχήν και αυτή σε φωτίζει εις την οδόν Του.



Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με! Και πάλιν και πολλάκις το αυτό συνεχώς. Και ως ατενίζων νοερώς τον Χριστόν να του λέγης "Ευχαριστώ σοι Χριστέ μου, εις τα καλά όπου μου έδωκες και εις τα κακά όπου πάσχω. Δόξα σοι, δόξα σοι, ο Θεός μου".

Η ευχή μου θα είναι πάντα μαζί σας. Έχετε τον Χριστόν και την Παναγίαν βοήθειαν, ας είναι πάντοτε εις τον νουν σας και εις την καρδίαν  το γλυκύτατον και ποθεινότατον όνομά τους.
Και τούτο αρκεί αντί πολλών προσευχών.

(Από το βιβλιαράκι "ΑΚΟΥΣΟΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ ΑΓΑΘΕ ΜΟΥ ΥΙΕ" Επιμέλεια:Ιερά Μονής Φιλοθέου-Άγιον Όρος)